Wednesday, December 7, 2011

Suamiku, Kaulah segalanya.






Suamiku,
Kaulah segalanya yang menyinari hidupku kasih,
Hanya satunya yang kucintai,


Suamiku,
Aku seperti kamu memerlukan dan menginginkan,
Kau jadikan aku ini wanita yang kau pilih untuk menjadi kekasihmu, Dan kau pun telah aku pinta setia sepertiku hingga keakhirnya..


Suamiku,
Aku mempercayaimu jika dirimu akan membahagiakanku,
Kali ini ku nyatakan bahawa aku terlalu mencintamu.. teramat.. 


Suamiku,
Oleh itu kau harus tahu bahawa aku tak mungkin akan berjauhan denganmu sayang..


Suamiku, 
Kali ini kusertai doa agar dikau berlayar ke medan pejuang dengan gemilang,
Daku disini tidak lekang dari menadah doa beriringan kesyukuran atas nikmat rindu yang ku alami,
Kian berombak gelora tanpa surutan.


Suamiku, 
Semoga dikau tenang di sana,
Akanku abadikan cinta kita di mercu hakiki,


Amin Ya Wadud..

No comments:

Post a Comment