Wednesday, December 7, 2011

Pendapat tentang MCA, MIC, UMNO?






Pendapat tentang MCA, MIC, UMNO?


1.apa pulak pendapat anda tentang umno dengan MCA dan MIC..lama sangat dah tu..


jawapan=pjg nk huraikan, Umno mempunyai dasar tertentu, namun jika bbalik pd sejarah Malaysia, kita pada hakikat xpernah merdeka, kita terpaksa tunduk dengan kuasa British, cth terpaksa menerima perundangan sekular, yang teruk lagi ISA dalam Islam xda. Menyebut MCA, MIC kita di haramkan bergabung jika mereka kafara Harbi (kafara harbi yang tak mahu tunduk pimpinan islam contoh yang tolak hukum Hudud, kafara Harbi halal darahnya di bunuh).


2. selama ni apa akidah PAS sebenarnya..selama ni tak pulak saya dengar orgx PAS berakidahkan syiah maupun yg lain selain Ahlussunnah...tolong jelaskan....


jawapan=kita tetap ahlussunnah namun ada juga di antara pucuk pimpinan yang seakan wahabiah, ini amat teruk (wahabiah cth suka mengunakan ayat Al Quran dengan zahir)


*ada rakyat yang menyokong Umno kt sini dan dia kata Pas mcm2 walhal dia xtahu apa yg dia sokong tu bersekongkokol dengan perbuatan xbaik, Umno terang terangan lagi durajana, bukti PERISTIWA MEMALI, swaktu pemerintahan Mahathir, Mereka dan kuncu2nya MEMBUNUH UMAT ISLAM tanpa belas.. so sesiapa yang sokong Umno amat kasihan kalian.

No comments:

Post a Comment